seperjuangan

Saturday, January 29, 2011

WEDDING SYAKILA DAN SHAMEER

bunga rampai kami taburi, air mawar direnjis wangi, berkembang kasih menabur budi undangan kami setulus hati, harap sudi datang merai, semoga Allah akan memberkati.

salam.. hari ini aku ngan kekawan zaman sekolah telah berhimpun Taman Panchor Jaya untuk meraikan persandingan kawan baik kami SYAKILA. Pada tarikh 28 Januari 2011 berlangsungnya tarikh penikahan mereka. Pada majlis tersebut aku tidak hadirkan diri disebabkan ada pekara mustahak ( kat poli PD lagik) . Pada 29/01/2011 tarikh persandingan mereka. akhir kata dari saya. Majlis yang terbaek giler.

tahniah SYAKILA dan SHAMEER





15 comments:

aretien_dyla said...

shantik dua2.... aku suker wey!!!!

MOHD FARITH said...

ko bile lagik,,,,
nak naek atas pelamin!!!!!

hani said...

yang pic kila <3 shameer tue beg kertas??souvenier tuk tetamu kew 2?

rafsam rasul said...

terbaik
smart r dok
nice capture

Anonymous said...

very nice..:) mcm pinag di belah dua...:)moga kekal ke anak cucu yer mika n shameer...jge ati & jge mate tuk mika & shameer..:))

bai said...

very nice..:) mcm pinag di belah dua...:)moga kekal ke anak cucu yer mika n shameer...jge ati & jge mate tuk mika & shameer..:))

mohamad af_ham said...

chantek!!!! tpi pic yg kila love shameer tu cam ala2 jer...

MOHD FARITH said...

afham : tq.. pic sye yg akan dtg sye cube buat yg terbaek drpd ini.. terima kasih sekali lg..

Saiful Idzham Ashar said...

gamba hazieq x masuk kan ker farith..=]p

MOHD FARITH said...

tg0k ark lu... sbb post wedding nie baru lagi.. haha!!!!!

Anonymous said...

superb laa pic. anyway congrat to shakilaa.

Post a Comment