seperjuangan

Sunday, October 30, 2011

Rumah Sewa


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, Terlebih dahulu saya mengucapkan tahniah kepada anak buah Azraai Khor Abdullah kerana telah melakar sejarah memenangi Piala Malaysia 2011 dengan mencatat 2-1 ke atas Pasukan Terengganu . Pasukan Hobin Jang Hobin sememangnya layak bergelar Juara Piala Malaysia 2011 . Syabas Pasukan Negeri Sembilan .

berbalik kepada tajuk , semalam fared bersama kawan iaitu Abang Afham dan Saiful ke Taman Politeknik , PD . Kami ke sana untuk mencari rumah sewa untuk semester hadapan , sekarang tinggal beberapa minggu sahaja nak habis praktikal . Ke hulur ke hilir mencari rumah , dan syukur alhamdulillah dengan penat lelah satu hari itu , kami berjaya juga mendapat rumah sewa untuk semester hadapan . Terima kasih Izham kawan kami disana kerana menemani kami mencari rumah sewa .

p/s : tipu , kalau aku tak rindu housemate aku .

2 comments:

Anonymous said...

aku pun rindu weyhhhh. tggu sem depan.

FarithFoozy said...

faris , aku taksaba nak packing barang utk ke PD ,, Waaaaaahhh !!

Post a Comment