seperjuangan

Saturday, June 18, 2011

fared bersama izam E.Y.E


hye.. apa kabar sume.. aku harap korang sume sihat.. sementara aku nak tunggu waktu makan malam.. aku nak cerita sikit pasal entri hari ini.. baru pagi tadi adalah hari reception kakak aku Cik Feresa dan Shahir.. yang berlangsung di Dewan MPAJ, Lembah Keramat.. apa-apa pun aku nak ucapkan selamat pengantin baru kepada mereka..

Alhamdulillah, Majlis mereka berjalan dengan lancar.. dan jugak hari ini sangat bertuah.. kerana dapat berjumpa vokalis kumpulan E.Y.E di majlis mereka.. dapat jugak dengar suara abg izam secara live.. dari dulu sampai sekarang suara dia tetap maintain.. heeeeeeee..





p/s : kumpulan E.Y.E kekal dihati peminat..

4 comments:

APAN said...

otai gi kenduri gak tu...ada 1 lagu yg aku suke bawak time karok...huhu...

FarithFoozy said...

haha... otai nak nasi minyak jugak... heheheh.... pape pun puas.. dapat dgr suare die.. tetap sme.. xberubah,,,

APAN said...

Bimbang Serumpun Kasih Terbuang...yg ni la.pandai2.aku nak taip tdi lupe tajuk ma...

Post a Comment