seperjuangan

Thursday, June 16, 2011

fared dan kawan serang jelebu.


hey.. ape kabar.. dan selamat pagi? terasa bosan pulak.. tak tahu nak buat ape.. sekarang aku mengadap laptop jerk.. sambil tengah tunggu hari untuk menjalani praktikal.. bulan depan.. hahaha..

baiklah sebelum aku merepek.. biar aku cerita sikitla tentang gambar ni.. gambar ni dah lama.. tapi saja nak ungkit balik.. haaaaah.. okla, masa ni kami semua mahu pergi mandi manda di jeram toi.. aktiviti ni dibuatkan bagi sedikit kenangan untuk sem 3.. kerana sem depan masing-masing akan menjalani praktikal selama 6 bulan.. jadi 6 bulan tidak dapat jumpa mereka semua..

aktiviti yg kami jalankan bersama - sama.. berjalan dengan baik.. dan alhamdulillah.. walaupun satu hari aktiviti ni.. aku tahu semua pasti happy.. sebenarnya banyak lagi gambar dorang.. tapi share gambar ni pun dah cukup kot.. heee


p/s : sem 5 kita buat aktiviti lagi.. insyallah

4 comments:

.faris. said...

aq x de?? hahaha
kekwat sikit. ;-)

MOHD FARITH said...

ko kan dlm kete.. heeeeeee :)

MOHD FARITH said...

hahaha.. nie hang out ngan member2 kelas la.. :P

Post a Comment