seperjuangan

Thursday, June 30, 2011

selamat hari jadi kawan.


apa kabar sume.. terasa lama pulak tak update blog.. hehehe.. hari ni terdetik dihati untuk menulis satu entri yang ditujukan khas kepada sahabat sekelas fared.. entri ni juga memberi peluang kepada fared untuk mengucapkan selamat hari jadi kepadanya..

oklah, pertama sekali.. fared nak ucapkan selamat hari jadi kepada muhammad akliff b. abd rahim yang telah menambahkan usianya pada hari ini iaitu 30 jun 2011.. dah besar kau akliff.. hahaha.. fared doakan akliff dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan semoga persahabatan kita semua kekal sehingga akhir hayat..

sempena hari jadi kau ni akliff.. aku minta maaflah.. aku tak dapat nak kasi hadiah.. aku harap dengan entri ni.. sebagai simbol hadiah dari aku kepada kau.. hanya ni saja yang aku mampu sekarang.. haaaahhahah!!!!!!

baiklah, sebelum fared terlupa.. fared juga mahu mengucapkan selamat hari jadi kepada rakan sekelas fared iaitu amirul shahli dan juga kepada pensyarah akademik fared iaitu puan mirdaa maznor.. tarikh hari jadi mereka sama..

baiklah.. tak ada apa lagi fared nak cakap dah.. fared sekian sampai disini je..


p/s : lambat lagi birthday aku.... huhuhuhuhu!!!


4 comments:

Anonymous said...

happy befday aklip.

FarithFoozy said...

seronok korg sambut bday die kat JB an.. jeles..

Anonymous said...

mestilah....heee.

Post a Comment